Det er helt sikkert et godt valg til et ophold, og maden er fantastisk! Personalet var fantastiske og hjælpsomme. Værelserne var så rene, pæne og hygiejniske.
Fremragende hotel, smukke værelser. Enestående mad og service. Elskede bare oplevelsen. Jeg ville ønske, at de kunne genskabe den samme oplevelse I andre byer også.
Dette hotel er uden tvivl det bedste sted I området. Værelserne er meget rene, og folk er meget velopdragne og imødekommende.