Pæne værelser med en god seng. Ok bade værelse og skrivebord og lænestol. Fint badeværelse. Det lyder måske lidt middelmådig, men det er super fint og funktionelt.
Absolut fantastisk aften på højmølle kro.
Vi kom en onsdag aften I april, og restauranten var pænt fyldt.
Vi havde bestilt "en aften på kroen" og det kommer vi bestemt til at gøre igen.
Her gemmer sig en skøn restaurant inde bag den kedelige fasade. Om sommeren kan man sidde udenfor I den smukke gårdhave. Maden smager fantastisk og personalet er søde og dygtige.
Super hyggeligt B & B. Rent og fint. Sødt værtspar.
Super service og let at komme til.
Fine forhold med værelse, bad og opholdsrum med borde hvor man kan spise og arbejde.
Og lækker morgenmad med friskbagt brød.