Vi havde nogle rigtig hyggelige dage på et roligt hotel, men sød service og god mad til pengene.
De skulle ha haft flere stjerner… God og veltillavet mad. Super service fra to søde unge piger… Anbefaler der gerne til andre.
Venlig hilsen.
Birthe Kjølby Madsen.
Vi er meget tilfredse med vores ophold. Alt har levet op til vores forventninger. Sengen var meget komfortabel. Badeværelset var meget praktisk indrettet. Morgenmaden var overdådig og superlækker.
Vi havde nogle rigtig hyggelige dage på et roligt hotel, men sød service og god mad til pengene.
De skulle ha haft flere stjerner… God og veltillavet mad. Super service fra to søde unge piger… Anbefaler der gerne til andre.
Venlig hilsen.
Birthe Kjølby Madsen.
Vi er meget tilfredse med vores ophold. Alt har levet op til vores forventninger. Sengen var meget komfortabel. Badeværelset var meget praktisk indrettet. Morgenmaden var overdådig og superlækker.