Super hyggeligt hotel. Ikke fancy eller luksuriøst. Gør sig ikke ud for mere end det er. Fin overensstemmelse mellem pris og kvalitet. Dog synes jeg morgenmaden var ret meget bedre end forventet.
I centrum af Nyborg er dette hyggelige hotel, med værelser som er pæne.
Kan kun anbefales.
Jeg elsker små steder, hvor tingene er lidt skæve — så dette sted faldt lige I min smag. Det virker lidt rodet (men på den gode måde) med mange malerier på væggene og gamle møbler I morgenmadsområdet.
Har ikke prøvet værelser men kursus og møde faciliteter er fantastiske.
Var I et lokale med havudsigt med store-bæltsbroen I baggrunden.
Maden lækker og flot indrettet spiseområdet.
Dejligt hotel med skøn beliggenhed. Vi havde booket bord I restauranten og fik en dejlig menu. Tjenerne var søde men de havde desværre for mange gæster at se til.
Jeg har sjældent mødt et personale, der var så serviceminded. Uanset hvad vi kom med at spørgsmål blv vi mødt med smil og stor imødekommenhed.
God mad I restauranten og et varieret udbud af morgenmad.
Så smukt, dejligt og flot.
Man laver selv sin morgenmad, alt er I den skønneste orden.
En dejligt sted. Gode værelser, og service. Kan varmt anbefales.
Blev modtaget med dejligt smil.
Totalt idyllisk landlig hygge/balsam for sjælen.
Dejlige og rene værelser og køkken, der mangler intet.
Et sted man gerne vil vende tilbage til.