Så hyggeligt og gæstfrit🤩🤩Dejlig morgenmad og søde værter.
Kommer helt klart tilbage på overnatning 😚
Super dejligt sted. Stort familieværelse, gode senge, rent og pænt. Lækker morgenmad med nybagte boller. Venlig og serviceminded værtinde. Vi kommer bestemt igen.