Det værelse vi havde lugtede af våd hund. Sengene var ikke særlig gode, da topmadrassen er så tynd at man kunne mærke fjedrene I sengen. Man må heller ikke være farve forskrækket på værelset.
Dette er ikke noget lille sted, kun deres spa område er lille, man kommer tit til at vente på en af oplevelserne I spa området, når det er sagt så er alt super lækkert. Værelser fine.
Har netop været til nytårsarrangement over 2 dage med nogle venner, kan varmt anbefales,,, alt gik godt, god mad, fine værelser, venligt personale, intet og udsætte på den flot service m. V. God ide