Havde den fornøjelse at spise en 5 retters middag. Virkelig lækkert og I utroligt dejlig omgivelser. Servicen var I top og vi havde en sød og nærværende tjener. Maden var formidabel.
Vi var 5 til brunch I dag.
Lidt anderledes end hvad man er vant til på den positive måde.
Virkelig dejlig mad.
Og meget venlig og nede på jorden personale.
Kan varmt anbefales.
Michael Toftegaard.
Mere rengøring ville hjælpe. Da er lidt for meget støvet I værelserne.
Dejligt ophold på et dejligt sted. Vi havde lille opholdsstue, soveværelse og badeværelse. Alt var pænt og rent. Morgenmad helt I top. Venlig velkomst ved meget behagelig vært.
Super flot sted og virkelig pæne og fine forhold og værten er super sød og hjælpsom. Helt klart 5 stjerner herfra.
Et virkelig skønt sted, det er ren Morten Korch, idylliske gamle nedlagt gård, venlig ejer, stille og roligt sted, kommer der gerne igen.