Hotel ligger perfekt I forhold til Tønder og omegn samt grænsen.
Værelser var fine og rene og svarede til prisen.
God mad som smagte dejligt og rigeligt til alle.
Dejlige store portioner Men er blevet lidt pebret hvad ang.
Vi har bestilt mad flere gange. Maden var klar til det aftalte tidspunkt maden smagte rigtig godt og vi kunne ikke spise op.