Meget naturskønt og venlig udlejer.
Virkede til at være en god sovesofa I stuen, hvad det sjældent er.
Manglede konkret information ift. Nøgleudlevering.
Super fint sted med alt hvad vi havde brug for.
Enestående beliggenhed. Yderst fredfyldt og smukt. Haver og marker omkring, og lejligheden indrettet nærmest perfekt til en familie på 5-6 mennesker.
Flot område. Og med små hyggelige aktiviteter på stedet, som man kan putte ind I din kalender. Via deres app.
Dejligt naturområde.
Der er flere faciliteter for børn og voksne. Dem benyttede jeg mig ikke af, men det så fint ud. Der er også en lille butik. Personalet var meget hjælpsome.
Familietur til Landal søhøjland. Vi havdebooked 3 huse, alle pæne og rene, skønt vejr gjorde oplevelsen total. Mange muligheder på Landal. Fint badeland og masser af udendørs og indendørs muligheder.
Vi var på 2 dages besøg I Silkeborg. Vi havde et fantastisk ophold hos Lene I Villa Søholt. Lækre værelser, personlig service I topklasse, meget lækker morgenmad og alt sammen I gåafstand til byen.
Fantastisk B&B lækker værelser, lækkert morgenbord, og utrolig sød værtinde. Tak for dejligt ophold.
Kan varmt anbefales.
Hvis jeg kunne give 10 stjerner — nej, 20 — så ville jeg gøre det.
Lene er som værtinde, helt perfekt og fuldstændig vidunderlig.
Morgenmaden er helt perfekt. Et hvert bedre hotel værdigt.
Hyggelig campingplads I Silkeborg. Der er både pladser og en del forskellige typer hytter. Godt alternativ til at bo på hotel. Ligger skønt tæt på skov og sø. Og heller ikke langt fra Jyllandsringen.
Lejlighederne på 24 m2 er virkelig flotte, der mangler bare en kogeplade. Der er et lille køleskab, toilet og bruser. Fin lille terrasse med bord og 2 stole.
En dejlig plads med mange muligheder, rigtig god lejeplads med hoppepude minigolf, kano, udegrill leje af telte, ferie huse, ja selv en slags hotelværelse hvor du selv skal ha servicen med, alm.
Vi var en sports gruppe (13 personer) som var afsted. Vi bookede værelser på Gjern Hotel.
Værelserne var fine og rene, det samme var toiletterne og resten af hotellet.
Servicen var helt I top.
Super søde værter. Fine værelser og gode fællesrum. Maden var ok.
Dejligt sted. Pæne og rene værelser og rigtig søde værter. God morgen og aftensmad.
Okay hotel pænt og rent. Der var dog et par små bump på vejen.
Det var en god oplevelse at besøge hotellet I Silkeborg, da jeg har besøgt andre Radisson hoteller I andre byer. Dejlig placering om sommeren, lige ved åen, samt musikhuset.
Min mand og jeg og vores hund Vici følte os meget velkommen på hotellet.
Besøgte hotellet I forbindelse med en juletur rundt I DK.
Dejligt hotel med masser af skøn historie på væggene.
Værelset stort, med alt og mere til end normalt.
Vi havde en virkelig fin overnatning på hotellet. Værelset var rent, pænt og hyggeligt og med en fin udsigt til torvet. Personalet var venlige og imødekommende, og vi synes morgenmadsbuffeten var god.
Hotel Dania er et hyggeligt hotel med sød og venlig personale, og ligger dejligt centralt.
Værelset var rigtig fint men en dårlig seng vi vågnede en del gange I løbet af natten 😝😀