Rigtigt dejligt sted at være med hunde, hvor de må være med overalt. Værelserne er ret basale, men der er alt, hvad man, og hunden 😃 — skal bruge.
3-par og 2 hunde overnattede en enkelt nat. Først en dejlig gå-tur I den flotte natur.
Fuldkommen fantastisk sted for hundeejere. 😍
Hyggelige værelser med en skøn seng og lækre dyner. Fin stor hundesofa.
Maden er I særklasse. Jeg kan anbefale oksen, som var perfekt stegt.
Jeg anmelder kun restauranten. Har ikke boet på hotellet.
Overskueligt menukort, gode priser og gavmilde portioner. Vi bestilte to kopper kaffe og fik en hel kande på bordet.
Var inviteret til 80 års fødselsdag med overnatning. Pænt dobbeltværelse med gode senge, lille sofa, stole, pænt rent også på badeværelset. Lille elkande ville være dejligt.
Vi besøgte kroen til MortensAften. Maden var fremragende! En oplevelse og gennemgående perfekt. Ligeledes betjeningen: venlig, høflig, rådgivende, professionel. Beliggenheden er bare fantastisk.