Vi var på vej hjem til Danmark og holdt her I campingvogn en nat. Vi har på vores vej gennem Sverige og Norge oplevet mange forskellige campingpladser.
Stor hyggelig campingplads og Motel. Et ældre ægtepar driver den I det omfang de kan, men kan absolut anbefales. Ligger lige ud til hovedvejen, hvor der er meget trafik.