Vi brugte hotellets restaurant og kan varmt anbefale den! Den bedste kalv, vi nogensinde har fået, og desserterne var lækre. Alt var virkelig velsmagende og friskt.
I er pålidelige 😊
Vi havde mulighed for at bruge Sulbins tjenester igen, og som altid er vi tilfredse 💜
Lækker mad, førsteklasses service og hjælpsomme ledere!
Restauranten er I topklasse. Masser af parkeringspladser, venlig betjening og mad serveret på fade, så du kan være sikker på, at dine gæster vil gå derfra tilfredse. Hvad mere kan man bede om?