Vi boede der kun én nat, og vi var fuldstændig begejstrede. Indretningen, detaljerne, alt var fantastisk.
Vores vært Cris er en fornøjelse, fra det øjeblik vi foretog reservationen, til vi tog afsted.
Stedet er smukt vedligeholdt, meget fredeligt, og kommunikationen med Cristina var fremragende fra start til slut. Vi nød virkelig den morgenmad, hun tilberedte.
Vi kommer helt sikkert tilbage!