Ankom mandag til vinterferien, da Ribby Hall var blevet anbefalet af en ven, og vi blev ikke skuffede. Vi boede I en fyrretræshytte med 6 sengepladser.
Vi havde en fantastisk spa-aften som to par, og vi overnattede alle. Vi bookede Aqua Thermal-turen fra kl. 16-18, hvilket var vidunderligt – meget rent, ikke overfyldt og virkelig afslappende.
Sikke et fantastisk sted! Vi boede I en af bjælkehytterne, som var fantastiske. Meget hyggeligt og veludstyret. Der var masser at lave for at underholde vores lille barn.