Vi boede der I to nætter og elskede det. Det er et familievenligt gæstehus, og Yelda Hanım og Işık Bey er meget opmærksomme, venlige og behagelige at tale med.
Dette er vores andet ophold I år. Det er som at vende tilbage til vores sommerhus.
Først og fremmest må jeg sige, at vi havde en 2-nætters ferie, og vi elskede allerede Ayıbalığı-bugten. Dette var vores andet besøg, og vi besluttede at booke et gæstehus baseret på anmeldelserne.