Fint hotel med god udsigt. Meget flinkt og venligt personale.
Fint værelse virker nyistandsat bortset fra badeværelset. Der var god plads på værelset og badeværelset havde det der var nødvendigt.
Et helt fantastisk hotel hvor vi havde bestilt en luksussuite, alt var fem stjerner. Vi kommer helt sikkert gerne igen. Sjældent har vi set et så perfekt et hotel.
Ligger direkte ud til søen med have og egen badebro (som blev flittigt brugt til afkølende bad af mange efter tur I sauna — selv I regnvejr.
Vores værelse var stort og havde fin udsigt.
Vi var fem, der boede I huset for venner, og vi elskede det fuldstændigt. Alt er møbleret og dekoreret med så stor omhu og stil, og der er dejlige citater overalt!
En fantastisk vingård med hotel – eller omvendt 😃. Både vinen og værelserne er lækre, smagfulde og har en unik atmosfære.
Jeg glæder mig altid til at bo her, selvom det normalt kun er for én nat på gennemrejse, føles det altid som at komme hjem.