Dejligt, meget rent hotel, Oscar I receptionen var fantastisk … han er venlig, hjælpsom og har en god kundeserviceindstilling. Værelserne er rene, og morgenmaden var god.
Hotelværelset var meget rummeligt. Meget rent, og sengene var komfortable. Personalet var yderst venligt. Beliggenheden var tæt på mange restauranter. Jeg vil helt sikkert anbefale dette hotel.
Servicen (fra indtjekning til udtjekning) var fantastisk, rene værelser, komfortable senge, og hele personalet var meget venlige og gæstfrie. Poolen og spabadet var så sjove.