Perfekt sted til ferie og hvor familien kan være med. Der er masser af ting, der kan prøves. Svømmehallen, fitness, Legoland til børnene og flotte udenoms arealer.
Vi var på familie-weekend der, og holdt festen I et fælleshus.
Vi havde en dejlig ferie I Skærbæk feriecenter. Sødt og venligt personale og altid hjælpsomt. Men svømmehallen var ulækker at komme i, grumset og beskidt vand.
I forhold til prisen er det rigtig fint. Rent og pænt og fin service på check inn telefon.
Et virkelig skønt sted til prisen 😃 Gode senge, dejligt rent, tæt på gågaden og den sødeste betjening som gjorde alt for at vi havde et skønt ophold.
Vi kommer helt sikkert igen 😊
Dejligt centralt sted at overnatte dejlige medarbejdere og en god service da vi ankom manglede der håndklæde pga af en misforståelse så vi fik en lejlighed med stor køkken og dejlige møbler samt