Fantastisk sted. Vi fandt det på booking. Com da vi var på vej ned sydpå I bil. Smuk sted med rigtig god service.
Alt er pænt rent og moderne.
Vi havde en enkelt overnatning på Die Krone. Fint hotel tæt på motorvejen. Fik et værelse med plads til 4 personer, med en opredning på en sovesofa. Den var desværre ikke så komfortabel.