Centralt beliggende I Vejle. Gåafstand til Bryggen og gågaden. Nabo til musikteater, så det er nemt med overnatning her hvis man er til en forestilling. Tæt på mange gode restauranter.
Vi synes opholdet på The Note var fantastisk — lækkert værelse med super seng, lækker akustik, super badeværelse med god bruser — på sammetid pænt og rent hotel.
Venlig og imødekommende reception, utrolig flotte lokaler, værelset var et cornor værelse og dejlig stort.
Dejlig oplevelse. Vi var til festligt arrangement med spisning. Virkeligt kreativt og veltilberedt mad. Og Jacob, den dygtige og veloplagte sommelier, fortalte engageret og vidende om vinene.
Fik serveret dejlig gløgg og æbleskiver I hyggelige omgivelser.
Vi havde booket en overnatning med 3-retters menu — og tilvalgte vinmenu.
Det er den bedste betjening og mad vi længe har fået! Kæmpe cadeau til Jacob for at fortælle om maden, men mest vinen.
Det er en ganske fin hotel med værelser der virker en anelse gammeldags, dog store værelser. Der var meget god tryk på bruseren.
Meget flink receptionist og en solid morgenmadsbuffet på stedet.
Det var utrolig kolde værelser vi havde fået denne gang og toilet på det ene værelse steg og lugtede. Vi plejer at være helt tilfredse når vi er der.
Det er et super hotel.
Gratis kage til kaffen.
Gratis parkering foran hoveddøren.
Udsigt til Vejle å dal.
Jeg er meget tilfreds med mit ophold og kommer helt klart tilbage igen.
Superb, fantastisk lækker menu. Alt var velsmagende, flot anrettet og virkelig professionelt serveret, fra start til slut. Det gjorde aftenen speciel.
Dejligt sted. God value for money. Et skørt sted, men med massere af liv og charme. Spa området var fint, og uforstyrret. Maden var rimelig standard 3-retters I panorama retauranten.
Dropper du den ikke bare lige for jeg har lissom ikk tiden til det længere haha.
Fin sted. Rent og pænt. Venlig udlejer. Parkering KAN være et problem ellers intet at udsætte på Siesta Vejle.
Tak for besøget. Vi kan give vores allervarmeste anbefalinger til Siesta Vejle. Vi boede Lille Bjerggade 23, I værelserne I kælderen.
Billederne på hjemmesiden lyver ikke.
Fint sted til kursus. God mad, pæne lokaler, venligt personale. Sov ikke — så kender ikke værelserne.
Fint hotel, god mad og service. Beliggenhed er meget praktisk. Tæt på fra og tilkørsel til motorvejen uden at den høres og 10 stk hurtigladere hos Circle K. Kvarteret er som sådan kedeligt.
Et fantastisk venligt sted og træde ind I — super service på alle områder.
Fint til en overnatning. Super køkken med alt hvad der skal være af gryder og tilbehør.
Det er et fint sted, som vi brugte til en overnatning. Der var hvad vi skulle bruge, og mere til, som vi ikke fik brugt, da vi kom sent og tog tidlig afsted. 🇩🇰👍🤗
Vi. Var til 90 års fødselsdag (Brunch) flot anrettet med meget at vælge imellem.
Super hyggelig campingplads med en skøn og afslappet atmosfære, beliggende centralt I smuk natur. Vi overnattede I en af hytterne, som var både hyggelig og veludstyret.
Super hyggelig camping plads som ligger meget centralt og I smuk natur. Service fra personale I top.
Fin lille plads som er godt beliggende til Vejle by og vandet, kan kun anbefale den til andre.
Hotel til fornuftige priser med flotte og bekvemme værelser. Hvis man er heldig kan man også få udsigt ud over havnen.
Rigtig dejligt værelse med fantastisk udsigt. God placering. Lækker morgenmad med udsigt fra 11. Etage.
Passer rigtig fint, hvis du bare skal bruge en god seng og et brusebad. Meget enkle, men yderst funktionelle værelser. Her er kun lige det, man skal bruge — intet ekstra.
Vejle, Book hotel Syddanmark
Bredal Skovvej 18 ,vejle, 7120 Bredal, Denmark, Snoghoj, 7120
8.2/10
Meget god
8 anmeldelser
Gratis Wi-Fi Morgenmad
Antal værelser: 2
Vi ringede på dagen, stedet ligger tæt på vejlemotorvejen, så stedet lå lige til højrebenet da vi er på gennemrejse…
Vi blev mødet med et kæmpe smil, hvor servicen var helt I top, vi fik tildel et
Magisk sted, med værelses udsigt til Vejlebroen. Føles som et privat besøg lmed Pia som vært med positiv energi, smil og godt humør og med gode tips til spisesteder og gåture.
Jeg var rigtig godt tilfreds med overnatningnings stedet blev godt modtaget da vi kom. Det var et godt sted vi kunne næsten bevæge os rundt over det hele og der var gratis te og kaffe.