Tæt på motorvejen… perfekt som pitstop.
I de dage vi hvor vi overnattede blev der ikke tilbudt morgenmad… dog kom værten med forskellige gode forslag hvor vi kunne få morgenmad…
Rent og pænt! Og de havde gjort hvad de kunne til at køle lejligheden ned I hedebølgen! 🌞
Der var også stillet en stor blæser frem vi kunne bruge!