Vi var tilfredse. Betjeningen var venlig og opmærksom. Værelset var rent og veludstyret. Morgenmaden tilbød et meget bredt udvalg af mad.
Vi kommer gerne tilbage igen. Tak for jeres gæstfrihed.
Det er et dejligt hotel med golfbaner og smukke omgivelser med træer og bakker. Hotellet er meget smukt og rent, vi kan godt lide vores rummelige værelse og sengen er meget komfortabel.
Et meget dejligt hotel med komfortable, rummelige værelser. Rolig og perfekt beliggenhed lige ved siden af golfbanen med en dejlig terrasseudsigt. Lækker morgenmad og aftensmad.